2007年4月22日星期日

Time is the best soluting to all

This is the composition professor Zhang let us write .It is an essay on crime.Mines goes like this :Our country suffers an increase in crime nowadays. I think the lack of effective laws and moral control are the main reason leading to crime.Besides,our country has a large population and is very young.
Our laws are not compelete enough. A recent survey of Zhengzhou University shows that 75% law major students want to be a lawyer in future ,but after their graduation only 10% chose to be a lawyer . As they don't think lawyer is helpful to weak body and many fields .Most of the time they can not perform their rights and the judge is all in hearing a case.Also in the "China Youth ",A lawyer charged the public security bureau in LiaoNing because they encroached on his rights of meeting the offense suspect.So we should make effort to improve our legislature system and let the law be effective.
Our moral control is incompelete. In SiChuan Province ,A member of the Chinese people's Political Consultative forced others to offer fake evidence and caused a wrong sentence given by the Justice Department.Though he knows the law well,he still does wrong things.This means he is not strong in moral.He can not control himself well.Every person ,especially the government should exercise the democratic supervision so that we can help each other improve our behaviors and manners.
If we can do as what I suggested, the crime rate will go down gradually.To improve the law and moral control, it takes a long time just as there is a long way.Let's do little by little ,step by step.

My teacher give comments.She said it is a poor one,and even can not be called an english composition.
After reading it several times,I have the same feeling.I should practise writing earnestly.And my friend what is your feeling,do you have some advice for me ?

5 条评论:

liujunying 说...

时间是到所有的最好的 soluting
这是作文教授张让我们写 .It 是在犯罪上的一篇散文 . 矿象这一样去: 我们的国家现在承受犯罪的增加。我认为有效的法律的缺乏并且道德的控制是导致犯罪的主要的原因 . 除以外,我们的国家有大人口并且是很年轻的。
我们的法律不是足够的 compelete 。 Zhengzhou 大学的最近的调查显示出主要的学生在未来想要成为一位律师的那条 75% 法律,但是仅仅在他们的毕业以后 10% 选择了是一位律师。当他们不想,律师对他们不能施行权利并且法官都在听见诉讼的时间的弱身体和许多田野 .Most 有用 . 另外在“中国青春”,一位律师因为他们在他的右边遇见冒犯嫌疑犯侵入了,在辽宁控告了公共的安全局 . 因此我们应该努力改进我们的立法机关系统并且让法律有效。
我们的道德的控制是 incompelete 。在 SiChuan 省,中国人民的提供的政治的商议强迫的其它的一个成员伪造证实并且引起了司法部给的错误的判决 . 尽管他知道法律很好, 他仍然确实冤枉事情 . 这意味着他不是强壮的在道德 . 他不能控制他自己很好 . 每个人, 特别政府应该锻练民主的管理改进我们的行为和礼貌以便我们能帮助对方。
如果我们能作为我建议了的做,罪行率将逐渐地下沉 . 改进法律和道德的控制, 当有一条长路,它就花很长时间 . Let's 由很少做很少, 一步一步地。

我的教师给评价 . 她说它是差一个,并且不能甚至被称为一篇英语的作文。
在若干次读它以后,我有一样感到 . 我应该练习给 earnestly.And 写我的是你的感情的朋友, 你为我有一些忠告?

liujunying 说...

我用电脑软件把你的文章翻译了过来,就是这样.否则,我是看不懂的.但是,尽管翻译了,可还是看的不太明白.或许,有些语法太过生僻了.

liujunying 说...

英语应该从头再学,毕竟我们过去学的只是一些僵硬的框架.现在才能\够学一些实用的英语,只是需要自己自学.《新概念》挺不错的,用较简单的语句,表达较复杂的思想。我现在正在背上面的一些文章,挺有用的

liujunying 说...

开一个自己博客很好,不仅可以宣泄自己的感情,还可以借机提高自己的英语水平。相信你一定能够坚持下来的

Unknown 说...

我的英语是我的的一个噩梦呀,但有时还是很喜欢他的。象TO be or not to be 就是我经常挂在嘴上的一句话,他莎翁写的好,咱翻译的也不错呀,我看过的原版英文书几乎没有,看过几本书虫,没感觉。相比之下我更爱看象《三个火枪手》这样翻译过来的书,有时间瞅瞅,真的写的不错,加油呀,我会经常来看看的。