2007年4月21日星期六

easy thing

If you can do an easy thing perfectly,you are going well.
However hard you thought it is, never discourage youself before you try to do it.
If you want to achieve something ,you must be quick to give up something.



Maybe I can not describe real things well,but I like to experience different things,and encounter different people.Then write down my feeling and harvests to share with others.To listen to different people ,to play with others but not too crazy.I will not think too much on how others think of me ,but just pay more attention to the thing I do and how to do .
A little contribution is enough for a person,the Roma is not built in one day by one person .
So from now on I make myself be patient and do things little by little.As the time is not to be saved but to be better used.

1 条评论:

liujunying 说...

如果你能完美地做一件容易的事情,你正在进展顺利。
努力然而你认为它是, 在你试着做它以前,曾经使 youself 泄气。
如果你想要完成一些东西,你一定是快的放弃一些东西。



也许我不能描述真实的事情很好,但是我喜欢到经历不同的事情,并且遇见不同的人 . 然后写下我的感情和收获与其它分享 . 听不同人, 玩其它然而并非太疯狂 . 我将不想在上的太多其它想到我,但是就对我做的事情给予更多的注意并且怎么。
小贡献是为一个人的足够, 罗马没被一个人一天内造。
因此从现在起我做我自己耐心并且由很少做事情很少 . 当时间将不被节省但是好一些使用。